MyEMS Oy:n jäsenehdot

Jäsensopimus tehdään MyEMS Oy:n ja allekirjoittaneen henkilön (jäsenen) kesken.

Sopimusjäsenyyden ehdot 

  1. Tyytyväisyystakuu. Uudet jäsenet saavat 100% tyytyväisyystakuun 14 päivän ajaksi. Tyytyväisyystakuu lasketaan allekirjoituspäivästä eteenpäin. Mikäli asiakas peruu jäsenyytensä 14 päivän aikana, ja hän on ehtinyt käyttämään harjoituskertoja sopimuksestaan, tulee hänen maksaa näistä kerroista voimassa olevan kertahinnoittelun mukaisesti. Mikäli asiakas on maksanut jäsenyyden ensimmäisen intervallin, hänelle korvataan sen ja kertahinnoittelun erotus. Mikäli maksu on tehty esimerkiksi kulttuuriseteleillä tai vastaavilla, hyvitystä ei voida tehdä.
  2. Sopimuksen vähimmäisaika. Jäsenyyden vähimmäisaika on yllä sovitun mukainen. Sopimusajan päättyessä, jäsenyys jatkuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana.
  3. Jäsenyyden peruminen. Jäsenyyden peruminen täytyy tehdä ennen seuraavaa täyttä intervallia. Tällöin asiakkaalta veloitetaan irtisanomisajan maksu (kuukauden maksu) ja keskeyttämismaksu. Keskeyttämismaksu on 6 kuukauden sopimuksissa yhden maksuerän suuruinen ja 12 kuukauden jäsenyyksissä 1,5 maksuerän suuruinen. Tämä tarkoittaa, että asiakas voi edelleen tehdä ajanvarauksia irtisanomisajalla.
    Tilanteessa, missä jäsenyys on toistaiseksi voimassa oleva, veloitetaan seuraava maksuerä, joka toimii irtisanomisaikana. Tällöin irtisanomisaikana voidaan edelleen käyttää studion palveluita.
    Tilanteessa, jossa asiakkaalla on käyttämättömiä kertoja jäljellä ja sopimuskausi on päättynyt, nämä kerrat voidaan käyttää vapaasti treenikertojen voimassaolon aikana. Tämän jälkeen ne poistuvat järjestelmästä. Mikäli jäsenyys perutaan ennen sopimuskauden päättymistä, käyttämättömiä kertoja voi hyödyntää irtisanomispäivään saakka.
  4. Käyttämättömät kerrat jäsenyyden peruessa. Mikäli asiakas ei ole maksanut maksujaan huomautuksista huolimatta, on MyEMS Oy oikeutettu siirtämään maksun perimisen toiselle taholle ja maksuun lisätään mahdolliset perintäkulut
  5. Jäsenyyden jäädytys. 12 kuukauden jäsenyyksissä, jäsenellä on oikeus pitää kuukauden mittainen tauko jokaista 12 kk kohden. Tuona aikana asiakasta ei veloiteta, eikä hän voi tehdä ajanvarauksia. Tauko pidentää aina sopimusaikaa tauon keston verran. Mikäli asiakas keskeyttää jäsenyyden, johon taukoa on sovellettu, ei jäsenyyden minimiaika täyty, ja asiakkaalta veloitetaan tauotetun intervallin mukainen maksu.
  6. Perintäoikeuden siirto. Jokaisella treenikerralla on 45 päivän käyttöaika, alkaen jokaisen viikon maanantaista, jolloin kyseisen viikon treenit luodaan järjestelmään. Jos treenikertaa/treenikertoja ei ole käytetty tänä aikana, järjestelmä poistaa ne automaattisesti asiakkaan tilistä.
  7. Vajaiden treenimäärien pyöristys. Tilanteissa, joissa asiakas päättää sopimuksen tai muuttaa sopimusta ja hänellä on kuukauden lopussa epätasainen määrä treenikertoja, pyöristetään kerrat alaspäin seuraavaan kokonaislukuun. Jos asiakkaalla on esimerkiksi kuun lopussa jäljellä 2,4 kertaa (tilanteessa, jossa kuukauden viimeinen päivä on keskiviikko), asiakkaalla on tässä tilanteessa 2 käyntiä.

 

Yleiset jäsenyysehdot   

  1. Asiakas vakuuttaa täyttäneensä terveystietolomakkeen ja vastanneensa siinä oleviin kysymyksiin totuudenmukaisesti. Muuttuneesta terveystilanteesta tulee ilmoittaa välittömästi MyEMS Oy:n asiakaspalveluun.

     

  2. Maksutavat
    Jäsenyyden ensimmäinen maksukausi (pro rata) suoritetaan liittymisen yhteydessä liittymistavasta riippuen joko verkkokaupassa tai liikuntakeskuksen vastaanottoon. Tämän jälkeen laskut lähetetään ensisijaisesti asiakkaan sähköpostiin. Maksujakson (intervalli) pituus on 28 päivää ja tämä jäsensopimus toimii ennakkoilmoituksena maksusta.

     

  3. Jäsenet ovat vastuussa siitä, että he muokkaavat sähköpostissaan MyEMS Oy:n “luotettavaksi lähettäjäksi”. Muissa tapauksissa, MyEMS ei ole vastuussa esimerkiksi roskapostiin menneistä laskuista.

     

  4. Yritysetuisuudet
    Jäsenen solmima jäsensopimus on henkilökohtainen, ja mahdollisen yritystuen peruuntuminen ei vaikuta jäsenen omaan henkilökohtaiseen jäsenyyteen. Jos jäsenen työnantajan tuki loppuu, veloitamme tämän osuuden jatkossa jäseneltä itseltään.

     

  5. MyEMS Oy voi irtisanoa jäsenyyden maksamattomien jäsenmaksujen tai liikuntakeskuksen ilmapiiriin sopimattoman käytöksen vuoksi. Irtisanomisaika on tällöin sama, kuin muissakin edellä mainituissa tilanteissa. Jäseneltä veloitaan myös mahdollinen keskeyttämismaksu.

     

  6. Jäsenyyden voi siirtää toiselle henkilölle jäsenyyden voimassaoloaikana. Lisätietoja saat henkilökunnalta.

     

  7. Kehonkoostumusmittaukset järjestetään joka 8. viikko.
    Nuo viikot ovat seuraavat:
    1, 9, 17, 25, 33, 41 ja 49.
    Mittauksista veloitetaan yksi käyntikerta.
    7.1. 6 kuukauden jäsenet ovat oikeutettuja kehonkoostumusmittauksiin
    7.2. 12 kuukauden jäsenet ovat oikeutettuja kehonkoostumusmittauksiin ja fyysiseen kartoitukseen

     

  8. MyEMS Oy ei ole vastuussa henkilövahingoista, jotka tapahtuvat palvelun aikana ja jäsen on itse vastuussa siitä, että on sellaisessa fyysisessä ja psyykkisessä kunnossa, että voi käyttää MyEMS Oy:n palveluja. Edellytämme, että asiakas osallistuu ilmaiseen kuntosaliopastukseen ennen kuntosalilla harjoittelua.

     

  9. MyEMS Oy ei vastaa jäsenten henkilökohtaisesta omaisuudesta.

     

  10. MyEMS Oy pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin.

     

  11. Mahdolliset liittymistarjoukset koskevat vain uusia jäseniä.

     

  12. Sairastapauksissa hyvitämme vähintään 14 päivän yhtäjaksoisen ajan lääkärintodistusta vastaan. Tämä kuitenkin pidentää sopimuksen vähimmäisajan pituutta hyvitetyn aikavälin verran. Kysy lisätietoja asiakasneuvojiltamme.

     

  13. Mikäli asiakkaan yhteystiedot muuttuvat, tulee muuttuneet yhteystiedot ilmoittaa MyEMS Oy:lle.

     

  14. Asiakas sitoutuu noudattamaan MyEMS-studion ohjeistuksia
    14.1. Asiakas saapuu studiolle vähintään 10 minuuttia ennen varauksen alkua
    14.2. Asiakas ottaa täyden vastuun aikojen peruuttamisesta vähintään 24 tuntia ennen varausta. Muutoin varauksesta veloitetaan yksi käynti.
    14.3. Asiakas voi saada hyvityksen menetetystä käynnistä toimittaessaan lääkärintodistuksen.
    14.4. Muissa erityistapauksissa hyvitystä voidaan harkita. Kuitenkin, esimerkiksi ruuhka ei ole pätevä syy hyvitykselle.